Dark Elite Skrivet 15 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 Jag kan inte köpa ett Byt användarnamn trots att det är gratis. Är det för att jag har minus i FM elr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 15 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 Ja, det är det. Har man minus så får man inte använda affären tills man är på plus igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bananaphone Skrivet 15 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 men hur kan få - i fm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 16 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2007 Jag har själv haft minus i FM.. Och jag fick det genom en varning. Så man kan alltså få det genom varningar också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 16 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2007 Tidigare kunde man stjäla FuskaMynt från andra användare, men om man misslyckades förlorade man själv FuskaMynt. Jag vågar anta att det är så han fick minus. Jag fick det genom att få 3 varningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 16 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2007 Tidigare kunde man stjäla FuskaMynt från andra användare, men om man misslyckades förlorade man själv FuskaMynt. Jag vågar anta att det är så han fick minus. så mycket minus. du har ju 4000 i minus. du har mer i minus än vad jag har i plus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Em0Iz4Atreyu Skrivet 16 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2007 det kan ju hända att du har startat en tävling och låtit bli att ge priset åt vinnaren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.