AntiVirus Skrivet 15 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 Om jag ska kolla på guider till Resident evil på youtube, så den dära Röda saken där nere, den stannar, och när den stannar på ex 2 min / 10 så kan jag bara se 2 min, :( Mitt bredbrand går på 24mbit/sek Med ComHem. Vill HA HJÄLP! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 16 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2007 Skulle gärna också veta vad detta beror på. Jag har det problmet hos morsan på ign.com. Jag kan inte ladda hem filmerna, det stannar efter ett tag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 55_66 Skrivet 16 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2007 Det kanskeär utsläpparen av filmen som har råkat göra så det blir ett problem.Du kanske ska se den filmen som du vill se fast med en annan utgivare? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 19 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2007 Samma här ibland, verkar vara hyfsat vanligt problem. Kan vara nån bugg i flash eventuellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 20 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 Skitjobbigt, händer när jag ska ladda ner ibland, men om jag använder bitcomet när jag laddar ner så blir allt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jesper93 Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 jag vet vad det är det är att den buffrar alltså att den letar efter forsättningen vänta ett litet tag så funkar det=) :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 Hm, den som har lagt upp filen, har nog kanske haft för pestanda, som inte youtube klarar av ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 20 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 Nej, det är nästan så på alla video Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Datadanne Skrivet 21 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2007 Dålig dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 21 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2007 Seriös? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.