kirunaboy Skrivet 16 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2007 Är det fler än jag som vägrar köpa playstation3 för 6000kr och uppåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 16 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2007 Men den är inte så dyr om man tänker på vad som är i den t.ex. blu-ray som är värd 10 000 annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirunaboy Skrivet 16 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2007 (redigerat) Det är sant :) måste skaffa mig en platt tv och slänga min 15" bildrör :) och sen köpa playstation3 när den blir lite begad. Föresten. har inte en blu-ray spelare fler möjligheter än den inbyggda i ps3? Jag är urkass på sånt där. Redigerat 16 Juni 2007 av kirunaboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 16 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2007 jo, trodligen, men ps3 har ju en massa andra saker: lyssna på musik, spela spel med bra grafik, fotoalbum, kolla på film, internet m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirunaboy Skrivet 16 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2007 (redigerat) OK! visst kan man väl lira backup spel på ps3 eller? vet du nåt om det?Jag älskar att lira japanska äventyrs spel och dom finns bara som backup spel.Min ps2 är chippad så man kanske kan chippa 3:an också? Redigerat 16 Juni 2007 av kirunaboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 16 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2007 Det vet jag inte om man kan chippa ps3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirunaboy Skrivet 16 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2007 (redigerat) ok! Man får avvakta, man vill hemskt gärna kunna lira japanska spel... Men tanken på internet och go musik det gör att man kanske slår till redan nu... Redigerat 16 Juni 2007 av kirunaboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 16 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2007 om man har en kass tv känns det ju inte värt att köpat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 16 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2007 Man kan säker chippa PS3 Chipp till wii kom efter typ en månad efter relesen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 18 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2007 fast på nåt ställe hade dom sänkt priset till 2000 :) tror jag! :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bananaphone Skrivet 18 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2007 så du tror bara du vet inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 23 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2007 Den är säkert värd priset om man tänker vad den innehåller men den är för dyr för en vanlig konsument särskilt vi ungdomar. Hur ska fi få iho 6500 sådär bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.