Firecracker Skrivet 16 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2007 Vet inte säkert om jag ska posta denna tråd här. Men jag gör det ändå. Jag undrar hur man ska göra en animation som går att använda som visningsbild på MSN? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jesper93 Skrivet 16 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2007 undrar jag med <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 16 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2007 Man får köpa dem, vissa går att tanka gratis från MSN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 16 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2007 LÄS MIN FRÅGA! Jag frågade hur man kan få en som man har gjort själv att funka! Jag frågade inte hur man köper dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 16 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2007 Hörde att man kan det men kommer bara inte ihåg och kommer inte ihåg vart jag hörde det också :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 17 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2007 LÄS MIN FRÅGA! Jag frågade hur man kan få en som man har gjort själv att funka! Jag frågade inte hur man köper dom. Oh, sry. Isf vet jag inte men går det ens? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 17 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2007 Jag hade animerad ett tag fast minns inte hur man gjorde kan fråga min kompis när han e online så postar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 Men du gör ju bara en bild, sen så animerar du bilden i imageready,, *~* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 (redigerat) Men du gör ju bara en bild, sen så animerar du bilden i imageready,, *~* "Inte giltligt bildformat" lr nå sånt kmr Redigerat 20 Juni 2007 av AntonJ3000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 20 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 ja, jag vill veta hur man ska fådom i rätt format. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 .Gif är väl rätt format? i flash kan du göra en animation och sedan spara den som en gif om du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 20 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 (redigerat) hmm, ska testa nu.(i flash) Hmm, hur ska jag spara så att det alla bilder blir "en". Alltså att dom inte ligger försig alla animationens bilder. Redigerat 20 Juni 2007 av jimutt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.