Hoppa till innehåll

Re4 Chapter 2-2

Rekommendera inlägg

Klarat det nu, är fast på chapter 2-3

Chapter 2-2:

Du och ashley ska just nu gå till stället där helikoptern finns. När du går över bron, ser du tons med Zombies från alla håll, du ser ett hus framför dig. Du går in i det, du träffar Louis där inne. Ni blir anfallna av drygt 1000 zombies som kommer från alla håll.

Chapter 2-3:

Du och ashley träffar på Marchenten, jag köper Punisher. Men vilket håll ska jag ta på levern? Höger eller vänster, på höger (Om Marchenten) så finns det en by med 500 Zombisar, orka :()

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du och ashley träffar på Marchenten, jag köper Punisher. Men vilket håll ska jag ta på levern? Höger eller vänster, på höger (Om Marchenten) så finns det en by med 500 Zombisar, orka

Första frågan... Du kan pusha bokhyllor så att det blockar... Sen medans du väntar så tar du alla items så är i huset.. Och sen så när en av bokhyllorna blir förstörd så sikta högt och skjut dom tills det inte syns någonting kvar och när nästa (eller båda) går sönder så gör samma sak och sikta mot huvudet hela tiden... Och rör på dig mycket

Om du har problem med stegarna så pusha bara bort stegarna när zombierna försöker få upp dom :P

Och fråga nummer två... Det bästa är att ta höger spak (där "Giganten" kommer) Då har du EN fiende att focusera på och inte 20 zombies + två st "sisters" (dom med motorsågarna)

Men det du ska göra hos giganten är att du ska skjuta ner nyckeln som hänger i den där hinken som är på en lina i luften någonstans..

Och du kan även skjuta på (en i början och en i slutet) två stora sten block som sitter någonstans på väggen högt upp... Då tar det längre tid för honom att komma fram

Annars så kan du bara köpa Bazooka (om du kan eller har råd) och skjuta honom så kan du lätt skjuta ner nyckeln utan att bli distraherad av Giganten :P

(Jag kanske kommer ihåg fel... Nyckeln kanske ligger någon annanstans.. Kommer inte riktigt ihåg..

Annars så ligger det en Treasury i hinken)

Hoppas att det hjälpte :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...