Hoppa till innehåll

Bossnyckel


Rekommendera inlägg

Den finns i rummet ovanför huvudrummet (det stora rummet i mitten av staden, med en stor fläkt på ena väggen).

 

Om du är i huvudrummet och kollar uppåt så är det en fläkt i taket. Har du slagit av den fläkten?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den finns i rummet ovanför huvudrummet (det stora rummet i mitten av staden, med en stor fläkt på ena väggen).

 

Om du är i huvudrummet och kollar uppåt så är det en fläkt i taket. Har du slagit av den fläkten?

 

Jag har sett fläkten men jag har aldrig fatta hur jag ska slå av den
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hmm, ganska svårt att förklara, men jag ska försöka.

 

Som sagt så är Boss Key högst upp i huvudbuggnaden.

 

Men för att ta dig dit så måste du först till toppen på den östra byggnaden. Det är den byggnad som har den trasiga bron mellan sig och huvudbyggnaden.

 

Du ska helt enkelt gå till den östra byggnaden och klättra högst upp på den, och därifrån ta dig över till toppen av huvudbyggnaden. Och där, i rummet högst upp på huvudbyggnaden, kan du ta Boss Key och även slå av fläkten i taket.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hmm, ganska svårt att förklara, men jag ska försöka.

 

Som sagt så är Boss Key högst upp i huvudbuggnaden.

 

Men för att ta dig dit så måste du först till toppen på den östra byggnaden. Det är den byggnad som har den trasiga bron mellan sig och huvudbyggnaden.

 

Du ska helt enkelt gå till den östra byggnaden och klättra högst upp på den, och därifrån ta dig över till toppen av huvudbyggnaden. Och där, i rummet högst upp på huvudbyggnaden, kan du ta Boss Key och även slå av fläkten i taket.

 

Okej..

Men hur menar du klättra upp på den?

Är jag då inne eller eller utanför byggnaden?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har en fråga om bossnyckeln i forest temple (gamecube).

 

Vad jag har listat ut så är bossnyckeln i en kista bakom en port som jag inte fattar hur jag ska öppna. Jag provar med boomerangen på alla de där vind-sakerna, men inget händer.

 

Hjälp tack.

Redigerat av yoZhi
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...