Xanadu Skrivet 17 Juni 2007 Rapport Skrivet 17 Juni 2007 Hej! Spelade Diablo 2 för ett par år sedan och har börjat spela lite nu igen.. Och när jag läser lite trådar här på forumet så är det en del som skriver om Diablo 3! Så min fråga är om det finns ett Diablo 3 ute eller om det ska komma?! Är jätte tacksam för svar. Citera
epaaj Skrivet 17 Juni 2007 Rapport Skrivet 17 Juni 2007 Ingen som vet ännu. Blizzard gick nyligen ut med att de håller på med StarCraft 2 så ett Diablo 3 lär dröja, tyvärr. Citera
Boiuthh Skrivet 9 Juli 2007 Rapport Skrivet 9 Juli 2007 Lär dröja väldigt länge eftersom att Blizzard North har sagt upp sig från blizzard. Citera
lövet_91 Skrivet 9 Juli 2007 Rapport Skrivet 9 Juli 2007 det finns rykten om att ett spel vars projektnamn är mythos ska vara diablo 3. det gjörs av samma team som gjort diablo serien. kolla på youtube efter mythos så ska ni se att det är väldigt likt diablospelen till sättet Citera
YoBoiii Skrivet 14 Augusti 2007 Rapport Skrivet 14 Augusti 2007 Hej! Spelade Diablo 2 för ett par år sedan och har börjat spela lite nu igen.. Och när jag läser lite trådar här på forumet så är det en del som skriver om Diablo 3! Så min fråga är om det finns ett Diablo 3 ute eller om det ska komma?! Är jätte tacksam för svar. När jag är inne på battle net i Diablo 2 lod så ser jag ofta en annons om Diablo: moon of the spider det verkar som något nytt, vet inte exakt hur det e, har aldrig riktigt kollat upp det men du kan goggla å försöka skräpa ihop lite info om det iallafall :) Citera
crazy_pingu Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Skrivet 15 Augusti 2007 Diablo : moon of the spider är en bok Citera
YoBoiii Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Skrivet 15 Augusti 2007 Diablo : moon of the spider är en bok Aha, hehe...nu känner man sig riktigt dum :rolleyes: Citera
Oske Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Skrivet 15 Augusti 2007 Lär dröja väldigt länge eftersom att Blizzard North har sagt upp sig från blizzard. Men när jag sökte på Diablo 3 typ för 2 år sedan så hittade jag omslaget, fast det var amerikanst, eller iaf inte från Sverige så jag tror att Diablo 3 finns men inte har kommit ut i Sverige. Citera
Ozoon Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Skrivet 15 Augusti 2007 Nejdu lille vän, finns ungefär inget sånt längre, spel släpps överallt, bara dumt att itne göra det... Och att teamet som gjorde d2 skulle hålla på med d3 är inte så troligt då ungefär alla slutade och för tillfället håller på med Hellgate: London... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.