Hoppa till innehåll

Diablo


Xanadu

Rekommendera inlägg

Hej!

Spelade Diablo 2 för ett par år sedan och har börjat spela lite nu igen..

Och när jag läser lite trådar här på forumet så är det en del som skriver om Diablo 3! Så min fråga är om det finns ett Diablo 3 ute eller om det ska komma?!

Är jätte tacksam för svar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
  • 1 månad senare...

Hej!

Spelade Diablo 2 för ett par år sedan och har börjat spela lite nu igen..

Och när jag läser lite trådar här på forumet så är det en del som skriver om Diablo 3! Så min fråga är om det finns ett Diablo 3 ute eller om det ska komma?!

Är jätte tacksam för svar.

När jag är inne på battle net i Diablo 2 lod så ser jag ofta en annons om Diablo: moon of the spider

det verkar som något nytt, vet inte exakt hur det e, har aldrig riktigt kollat upp det men du kan goggla å försöka skräpa ihop lite info om det iallafall :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lär dröja väldigt länge eftersom att Blizzard North har sagt upp sig från blizzard.

Men när jag sökte på Diablo 3 typ för 2 år sedan så hittade jag omslaget, fast det var amerikanst, eller iaf inte från Sverige så jag tror att Diablo 3 finns men inte har kommit ut i Sverige.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nejdu lille vän, finns ungefär inget sånt längre, spel släpps överallt, bara dumt att itne göra det...

 

Och att teamet som gjorde d2 skulle hålla på med d3 är inte så troligt då ungefär alla slutade och för tillfället håller på med Hellgate: London...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...