Nimtro Skrivet 17 Juni 2007 Rapport Skrivet 17 Juni 2007 Jag har nyss skaffat Logitech G15 och jag brukar ofta köra spel som BF2. Då undrar jag hur man gör för att se t.ex hur mycket liv och sånt som jag har på den lilla LSD skärmen, har kollat lite på inställningar och sånt om mitt tangentbord men hittar ingen Så är det nån som vet hur man ser hur mycket liv man har och ammo på den lilla LSD skärmen ? Skulle vara tacksam för ett svar. Citera
Vitdom Skrivet 18 Juni 2007 Rapport Skrivet 18 Juni 2007 (redigerat) ne nu blir jag förbannad! :angry: Har också G15! Systemkrav Windows® XP, Vista™ Pentium®-processor eller motsvarande 256 MB RAM-minne 20 MB ledigt hårddiskutrymme Cd-romenhet. USB-port Logitech® GamePanel™-displayen kräver programvara som stöder GamePanel-tekniken man måste ha ett spel som stödjer gamepanel saken, hår många spel gör det?! :bah: Redigerat 18 Juni 2007 av Vitdom Citera
Gäst Bisuta Skrivet 18 Juni 2007 Rapport Skrivet 18 Juni 2007 ne nu blir jag förbannad! :angry: Har också G15! Systemkrav Windows® XP, Vista™ Pentium®-processor eller motsvarande 256 MB RAM-minne 20 MB ledigt hårddiskutrymme Cd-romenhet. USB-port Logitech® GamePanel™-displayen kräver programvara som stöder GamePanel-tekniken man måste ha ett spel som stödjer gamepanel saken, hår många spel gör det?! :bah: Vad jag vet så gör BF det. Citera
Nimtro Skrivet 18 Juni 2007 Författare Rapport Skrivet 18 Juni 2007 ne nu blir jag förbannad! :angry: Har också G15! Systemkrav Windows® XP, Vista™ Pentium®-processor eller motsvarande 256 MB RAM-minne 20 MB ledigt hårddiskutrymme Cd-romenhet. USB-port Logitech® GamePanel™-displayen kräver programvara som stöder GamePanel-tekniken man måste ha ett spel som stödjer gamepanel saken, hår många spel gör det?! :bah: Ok, då vet jag väll det då Citera
rikke Skrivet 18 Juni 2007 Rapport Skrivet 18 Juni 2007 på Logitechs sida står det att den stödjer bf2142 men står inget om bf2 Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.