BLITZFREEDOME Skrivet 18 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2007 Hej! Min kusin har Counter Strike Condition zero och har instalerat det och steam och det där ni vet! Det ska ju stå Ready inne på My games på steam. Men det står Pre- load complete och det går inte att spela. Man kommer bara till steams startsida! Snälla Hjälp. HAn har typ hatt det i 1 eller2 år! Ses!... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 konstigt,har det vart så i 2år? installera om det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freffus Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 Hm, brukar bli så för mej med.. Men då måste jag bara starta om steam sen funkar det ... Annars säger jag som ovan, installera om det .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Asgard Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 Eller så har ni det inte? Pre- load = Inte betalat men installerar spelet endå så det är redo när ni har betalat? Bästa sättet är att starta om steam, eller datorn, prova dig fram. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 28 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2007 Hm, brukar bli så för mej med.. Men då måste jag bara starta om steam sen funkar det ... Annars säger jag som ovan, installera om det .. Har gjort det tusen gånger. Nästa iallafall... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sanandreas11 Skrivet 28 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2007 cd key är väll redan använd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg