bmth Skrivet 30 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2007 Det beror ju på vilka spel du tycker om :) Jag och min bror köpte det för att vi vill ha Fable 2, Halo 3, Gta IV och Gears of Wars :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dalman Skrivet 30 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2007 Ett bra online-spel är Gears of wars! Så jag tipsar om att du köper Xbox 360 premium, och sedan till Gears of Wars ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebban38 Skrivet 30 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2007 ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 3 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2007 (redigerat) Jag tänkte köpa PS3 men jag köpte Xbox 360 istället och det är jag glad för! Riktigt bra konsol är den och verkligen jättebra spel också. Exempel ; Just Cause , Gears Of War och Pro Evolution Soccer 6. Redigerat 3 Juli 2007 av Inside Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.