Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Snygg gear, Youx, men är det inte effektivare att ha en snabb offhand och långsam mainhand? :S

Har en warrior på gång, har The Butcher med Crusader och sånt men inte 29 än. :)

du kan göra såhär om du vill köra DM utan att få nån exp , fråga en hög level om den kan cleara hela instancen medans du står utanför portalen , sen springer du hela vägen upp till Van cleef, och dödar honom :P då får du skit lite exp ;) och kanske en cruel barb.

• Svar 36
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

Snygg gear, Youx, men är det inte effektivare att ha en snabb offhand och långsam mainhand? :S

Har en warrior på gång, har The Butcher med Crusader och sånt men inte 29 än. :)

gick upp 2 bars på 3 runs i dm och ett run ishadow saken glömt namnet
Skrivet

hunters me 15+agi på båda sina cruel barbs, som dom alltid har :P

agility på allt

dom dodgar som faasen alltså...

lol, kom på det

dom brukar snarare ha emberstone me 25+

lr pvp staven

xD jag tänkte helt fel ;)

• 4 veckor senare...
Gäst Kaktus-Killen
Skrivet

också lite twinkhat, måste ju komma med?

twinks förstör varje jäkla lvl 10-19 o 20-29 bracket i BG, jag har f*n inte kunnat spela i en sån BG i ett år, för att man blir översvämmad av "skillade" twinks med 3 ggr mer hp.

många twinks säger att de söker en utmaning, HAH.

Skrivet (redigerat)

också lite twinkhat, måste ju komma med?

twinks förstör varje jäkla lvl 10-19 o 20-29 bracket i BG, jag har f*n inte kunnat spela i en sån BG i ett år, för att man blir översvämmad av "skillade" twinks med 3 ggr mer hp.

många twinks säger att de söker en utmaning, HAH.

Twinks är inte för utmaning , för skoj skull at äga alla :)

Här kommer min rogue http://armory.wow-europe.com/character-she...nd&n=Rogzar Han har 1771 hp 26% critt chanse och 49% dodge chanse

Skriv gärna komentarer

Lägg till en Thick Bronze Darts så blir du bättre :D

Redigerat av DraggO
  • Skapa ny...