Hoppa till innehåll

Din Twink !


PRIMO

Rekommendera inlägg

Snygg gear, Youx, men är det inte effektivare att ha en snabb offhand och långsam mainhand? :S

Har en warrior på gång, har The Butcher med Crusader och sånt men inte 29 än. :)

 

 

du kan göra såhär om du vill köra DM utan att få nån exp , fråga en hög level om den kan cleara hela instancen medans du står utanför portalen , sen springer du hela vägen upp till Van cleef, och dödar honom :P då får du skit lite exp ;) och kanske en cruel barb.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 36
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Snygg gear, Youx, men är det inte effektivare att ha en snabb offhand och långsam mainhand? :S

Har en warrior på gång, har The Butcher med Crusader och sånt men inte 29 än. :)

 

gick upp 2 bars på 3 runs i dm och ett run ishadow saken glömt namnet
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
Gäst Kaktus-Killen

också lite twinkhat, måste ju komma med?

twinks förstör varje jäkla lvl 10-19 o 20-29 bracket i BG, jag har f*n inte kunnat spela i en sån BG i ett år, för att man blir översvämmad av "skillade" twinks med 3 ggr mer hp.

 

många twinks säger att de söker en utmaning, HAH.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

också lite twinkhat, måste ju komma med?

twinks förstör varje jäkla lvl 10-19 o 20-29 bracket i BG, jag har f*n inte kunnat spela i en sån BG i ett år, för att man blir översvämmad av "skillade" twinks med 3 ggr mer hp.

 

många twinks säger att de söker en utmaning, HAH.

 

 

Twinks är inte för utmaning , för skoj skull at äga alla :)

 

 

Här kommer min rogue http://armory.wow-europe.com/character-she...nd&n=Rogzar Han har 1771 hp 26% critt chanse och 49% dodge chanse

 

 

Skriv gärna komentarer

 

Lägg till en Thick Bronze Darts så blir du bättre :D

Redigerat av DraggO
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...