Easton Skrivet 19 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2007 Ja, vad har du för pokemonteam just nu? (vilket spel som helst) på pokemon blå har jag: Mew, Sandslash, Gyarados, Pidgeot, Blastoise, Pikachu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 19 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2007 (redigerat) pokemon silver: Mew Mew Mew Mewtwo Mewtwo Mewtwo pokemon röd: venusaur dragonite zapdos charizard blastoise mewtwo pokemon gul: rattata pidgey pikachu butterfree paras Pokemon blå: nidoking venusaur farfetch'd hitmonlee dugtrio magneton Pokemon Crystal: sudowoodo pigeot meganium entei buttrefree feraligatr Redigerat 19 Juni 2007 av Dave37 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 19 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2007 På diamond: torterra staraptor luxray gastrodon kadabra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 19 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2007 Dave hur har du fått dragonite på röd? har du köpt dratini först sedan tränat den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 19 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2007 Du kan fiska inne i sfarizone och om du har tur så får du en dratini på kroken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 19 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2007 Du kan fiska inne i sfarizone och om du har tur så får du en dratini på kroken. ´med vilket fiskespö? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megii Skrivet 19 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2007 Firered är: Blastoise lv 57 Flareon lv 49 Ja, jag har börjat om. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 19 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2007 Du kan fiska inne i sfarizone och om du har tur så får du en dratini på kroken. tror det var så, jag har haft filen i typ 5 år. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 19 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2007 På Diamond har jag: Shiny Lanturn Shiny Mightyena Arcanine Lv.100 Milotic Lv.100 Groudon Staraptor Det är bara Staraptor som kommer från Diamond. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 Du kan fiska inne i sfarizone och om du har tur så får du en dratini på kroken. Super rod har jag för mej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 20 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 Du kan fiska inne i sfarizone och om du har tur så får du en dratini på kroken. Ska genast pröva, tack oddy! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 Crystal: Dragonite Lv. 90 Feraligater Lv. 63 sudowoodo Lv. 30 Har nämligen börjat om Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg