ELF Skrivet 19 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2007 Hej! Var finns inställningen för automatisk storleksändring av bilder i firefox? Jag stör mig på att man måste trycke på bilden när man har öppnat den för att den ska vara i full skala. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 19 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2007 Hej! Var finns inställningen för automatisk storleksändring av bilder i firefox? Jag stör mig på att man måste trycke på bilden när man har öppnat den för att den ska vara i full skala. Då skulle du inte överleva med IE... Ja det skulle vara bra med nån sån inställning, kolla på Inställningar, jag ska prova att göra det nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dellamorte Skrivet 19 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2007 ojjj!!! vilket stort problem du har...lider verkligen med dig...tyvärr så tror jag inte att de finns någon sådan funktion...de är om de finns som ett tillägg isf...så du får nog leva med att göra ett extra tryck varje gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 6 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2007 (redigerat) Wasd: Varför skulle jag inte klara mig med IE? Det hat vi det också och där kan man ställa in det. Dellamorte: Ja, fy piip. Det är jobbigt detta, jag vill inte leva mer om inte det finns en sådan inställning. Det finns ingen mening med livet annars :( :P Redigerat 6 Juli 2007 av TheDarkElf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2007 jag hittade det nu! gå in i about:config, sök browser.enable_automatic_image_resizing & ändra den till false :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 13 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2007 Tack WASD. Att jag skulle ha så svårt att hitta det :( Fast när en lista är så lång, då händer det att man missar en massa rader... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 jag sökte på coola grejer om firefox så hittade jag den av misstag på en sida :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 15 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 Haha, ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.