ZeldaEpona Skrivet 19 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2007 Hej,nu är de samma sak igen! Vart finns bossnyckeln i Shadow temple? Jag har hittat bossdörren men som sagt inte nyckeln,Såhär har de varit på alla tempel grrr...Snälla svara snabbt! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 Jag antar att du menar Palace of Twilight från TP, eller? Då ska du gå till mittenbyggnaden. Några rum före bossdörren så finns det ett rum som är ute och där det finns en massa fåglar. Där, på väggen mellan de två enda dörrarna i rummet, så är det ett vattenfall av mörk dimma. Slå ett hål i det och hoppa över det lilla hålet. Där är det några Clawshot måltavlor, ta dig uppåt med hjälp av dem, och högst upp hittar du Big Key. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeldaEpona Skrivet 20 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 Jag antar att du menar Palace of Twilight från TP, eller? Då ska du gå till mittenbyggnaden. Några rum före bossdörren så finns det ett rum som är ute och där det finns en massa fåglar. Där, på väggen mellan de två enda dörrarna i rummet, så är det ett vattenfall av mörk dimma. Slå ett hål i det och hoppa över det lilla hålet. Där är det några Clawshot måltavlor, ta dig uppåt med hjälp av dem, och högst upp hittar du Big Key. Tack så jätte,mycket fast jag hittade Nyckeln på än gång när jag skrivit de här,de va bara att jag inte orkade leta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg