Gäst jesper93 Skrivet 19 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2007 (redigerat) hej jag ska på läger snart och då vill jag gjärna pussas med min tjej tycker ni att vi ska pussas eller hångla????? och hur får man henne till att börja pussas med mig även om hon inte vill? ps jag vill så gjärna att vi ska pussas även om hon inte vill:) :cool: :cool: :kung: Redigerat 19 Juni 2007 av jesper93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 19 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2007 "ps jag vill så gjärna att vi ska pussas även om hon inte vill:)" Vill inte hon, gör det inte. Verkligen inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 19 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2007 just go for it. Om du märker att hon inte vill så ska du inte pressa hnne då har du nog ingen flickvän ganska snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jesper93 Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 (redigerat) det har ni faktiskt rätt i :unsure: ok jag ska inte pressa min tjej om hon inte vill hon gör det när hon känner för det ;) hehe aa om jag pressar henne så har jag nog ingen flickvän snart :( så det ska jag nog inte göra Redigerat 20 Juni 2007 av jesper93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 om hon är med på det så kan ni ju hångla :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xdey Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 hon är 14 och har inte pussats? haha... Jag vill inte va oförskämd men jag anser att din tjej måste vara lite efter... Men om du gillar henne och hon gillar dig så kommer det ju med tiden ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 21 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2007 mänar du dät ?+++ :P :angry: du kan väl inte baraa pössa hör du vull ???+++ :gitarr: :unsure: knäppis on hon intä villl så vill hob intw :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 21 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2007 Så onödigt bluesteel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 21 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2007 onödigt? vad f*n gör jag för fel? verkar ju inte vara nåt fel med att stava som en kråka annars på den här sidan.. eller var det för att jag skrev knäppis? aj då, jag tänkte mig inte för Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 21 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2007 En tjej som inte vill pussas eller hångla? Vet hon vad kärlek är ens om hon inte vill? Klart du ska strula med henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 22 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2007 man va f*n är dte här fär j*vla sida? fick en tillsägelse får det jag skrev. f*n "Sveriges största och bästa spelforum!?" jag tror inte det, skit sidan är ju skapad för p12 eller nåt i den stilen eller religösa muslimer som... skit samma det jag vill komma fram tillär att sidan ör lam som f*n. verkar ju inte vara fel med att bombadera ett inlägg med stavfel och smilies annars. f*n kommer nog få en till tillsägelse får att jag har gjort ett antal stavfel.. f*n va arg jag blir! "Detta inlägg har anmälts Detta inlägg har anmälts för granskning och kommer att granskas snart." happ då kommer jag få en varning snart, alltså typ om 1 adg eller 2.aktivit som f*n här ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 23 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2007 (redigerat) Offtopic: BlueSteel: Dem flesta 12-åringarna på detta forum är ju betydligt mognare än dig. Och om du inte trivs här, varför går du ens in här då? Redigerat 23 Juni 2007 av GaaraOfDesert Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.