Hoppa till innehåll

Tycker Ni Jag Och Min Tjej Ska Pussas Eller Hångla

Gäst jesper93

Rekommendera inlägg

Gäst Mega93

Stavningsrättad:

Offtopic:

BlueSteel: De flesta 12-åringarna på detta forum är ju betydligt mognare än vad du är, och varför vistas du ens på sidan när du inte trivs här?

Helt rätt sagt Gaara.

Ontopic: Man ska väl inte bestämma om man ska kyssas eller hångla? Händer det så händer det, och kysser man varandra ständigt så blir det väl hångel (eller något ditåt). Se bara vad som händer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När man ska börja kyssas och liknande saker är inget man kan planera i förväg. Det är ngt som oftast händer av sig självt när stämningen är den rätta. Du ska inte pressa din flickvän för det kommer bara sluta med att du skrämmer henne, ingen vill bli tvingad till att kyssas. Därför anser jag att du ska vänta och låta det komma av sig självt och klarar du mot all förmodan inte av att vänta så tycker jag att du borde prata med din flickvän om saken. När man är ett par så är förståelse den rätta vägen till ett gott förhållande.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst jesper93

När man ska börja kyssas och liknande saker är inget man kan planera i förväg. Det är ngt som oftast händer av sig självt när stämningen är den rätta. Du ska inte pressa din flickvän för det kommer bara sluta med att du skrämmer henne, ingen vill bli tvingad till att kyssas. Därför anser jag att du ska vänta och låta det komma av sig självt och klarar du mot all förmodan inte av att vänta så tycker jag att du borde prata med din flickvän om saken. När man är ett par så är förståelse den rätta vägen till ett gott förhållande.

tack Selene jag uppskattar det du säger:) du har nog rätt i det:) jag ska nog inte pressa min tjej för mycket och jag orkar faktiskt vänta:D jag uppskattar dig hjälp :cool:

Redigerat av jesper93
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 5 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...