Gäst Mega93 Skrivet 23 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2007 Stavningsrättad: Offtopic: BlueSteel: De flesta 12-åringarna på detta forum är ju betydligt mognare än vad du är, och varför vistas du ens på sidan när du inte trivs här? Helt rätt sagt Gaara. Ontopic: Man ska väl inte bestämma om man ska kyssas eller hångla? Händer det så händer det, och kysser man varandra ständigt så blir det väl hångel (eller något ditåt). Se bara vad som händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 När man ska börja kyssas och liknande saker är inget man kan planera i förväg. Det är ngt som oftast händer av sig självt när stämningen är den rätta. Du ska inte pressa din flickvän för det kommer bara sluta med att du skrämmer henne, ingen vill bli tvingad till att kyssas. Därför anser jag att du ska vänta och låta det komma av sig självt och klarar du mot all förmodan inte av att vänta så tycker jag att du borde prata med din flickvän om saken. När man är ett par så är förståelse den rätta vägen till ett gott förhållande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jesper93 Skrivet 25 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2007 (redigerat) När man ska börja kyssas och liknande saker är inget man kan planera i förväg. Det är ngt som oftast händer av sig självt när stämningen är den rätta. Du ska inte pressa din flickvän för det kommer bara sluta med att du skrämmer henne, ingen vill bli tvingad till att kyssas. Därför anser jag att du ska vänta och låta det komma av sig självt och klarar du mot all förmodan inte av att vänta så tycker jag att du borde prata med din flickvän om saken. När man är ett par så är förståelse den rätta vägen till ett gott förhållande. tack Selene jag uppskattar det du säger:) du har nog rätt i det:) jag ska nog inte pressa min tjej för mycket och jag orkar faktiskt vänta:D jag uppskattar dig hjälp :cool: Redigerat 25 Juni 2007 av jesper93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 26 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2007 Som selene säger, planera inget. Vänta tills hon bjuder dig på en puss eller två ,^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 27 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2007 man kan ju inte säga så här " Du får pussa mig om du vill " Alltså du ska sitta brevid henne och kolla på henne typ hela tiden. om hon kollar tillbaka så ska du gå närmare med huvudet om hon också gör det så får du nog en omgång:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 man kan ju inte säga så här " Du får pussa mig om du vill " Alltså du ska sitta brevid henne och kolla på henne typ hela tiden. om hon kollar tillbaka så ska du gå närmare med huvudet om hon också gör det så får du nog en omgång:) bra tips :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
contra Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 jag håller med i bland i skolan har det hänt att man blir tvingad till det att man ska kyssa nån om man inte gör det säger dem att man är en kyckling om det står att jag är 20 det är ett fel jag är 12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.