stoffeSWE Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 jo...jag kan ju leta men jag kommer bara till saiter med den första pivoten,men nu har jag hittat en 3 beta version som funkar men det står att den inte riktigt är färdig :blink: :huh: =S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 Va snackar du om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jesper93 Skrivet 21 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2007 (redigerat) onödig tråd vi fattar inte vad du snackar om Redigerat 21 Juni 2007 av jesper93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 22 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2007 onödig tråd vi fattar inte vad du snackar om Man behöver kanske inte svara i så fall...? Däremot kan man kanske be personen ifråga att förklara lite bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 22 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2007 Vad de menar med "inte riktigt klar än" är att det är en beta, som inte har alla funktioner ännu, men den skall funka. @jesper93 Jag kan säga det samma om en stor del av dina trådar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stoffeSWE Skrivet 24 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 ursäkta råkade trycka fel men jag menade att jag hittar inte pivot 3 beta versionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gripen Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 trycka fel?vad menar du..Detta är värdens sämsta skämt .. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 (redigerat) 1. Fel forum? jo...jag kan ju leta men jag kommer bara till saiter med den första pivoten,men nu har jag hittat en 3 beta version som funkar men det står att den inte riktigt är färdig :blink: :huh: =S 2. En beta är en ofärdig version av ett program (som ofta fungerar endån...). 3. Pivot beta 3 finns att ladda ner här: http://files.filefront.com/Pivot_3_Beta/;5...;/fileinfo.html Redigerat 24 Juni 2007 av CheatCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.