Fruktnystan Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 Åh, snart kommer The Darkness. 29 juni, och jag längtar så! Någon annan som tänker köpa det, och hur tycker ni att det verkar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wave Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 Jag har just beställt min 360 xD Jippiiee! Jag kommer nog inte köpa det, inte min stil. Sparar till Halo 3, såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 Det gillar jag Wave xD Nää, The Darkness har inte imponerat på mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wave Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 Hehe ;) Kishuna, är din gamertag Kishuna eller? Vill adda.. Addat dig med xpliT, lol xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 20 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 Hehe ;) Kishuna, är din gamertag Kishuna eller? Vill adda.. Addat dig med xpliT, lol xD Ja, det är den, men adda mig inte. Min Live-tid går nämligen ut snart, och jag ska inte förnya den på ett tag. Och när jag förnyar den så ska jag göra en ny Gamertag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wave Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 Hehe ;) Kishuna, är din gamertag Kishuna eller? Vill adda.. Addat dig med xpliT, lol xD Hmm, ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 21 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2007 Köper nog hellre Overlord eller Hour of Victory! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 21 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2007 Hehe ;) Kishuna, är din gamertag Kishuna eller? Vill adda.. Addat dig med xpliT, lol xD Ok, bra. Men mitt Live är slut och jag kmr inte att köpa nytt innan hösten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 22 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2007 Jag har sett lite videor om den och The Darkness verkar inte bli en så stor succé. Verkar lite tråkig om man ser på videorna. Men jag längtar ändå tills det kommer ut för jag vill verkligen testa det. Tänk på att alla inte har samma spelsmak också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kn3ckarn Skrivet 23 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2007 hmm.. the darkness eller tenchu Z. samma releasedatum och allt. får se vilket jag plockar upp först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.