sven9king Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 (redigerat) den här saken e stängd wasd och smartmedia e nördar som kom p^ detta hahaha men prova den saken . ingenting zezima_acc.zip Redigerat 20 Juni 2007 av sven9king Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 (redigerat) echo off shutdown -c "You got OWNED by zezima, noob!" -t 1 lol, det är bara en .bat fil och så ser den ut, syns tydligt att du har gjort den... man kan säga att det är som som blir ägd :) noob! Redigerat 20 Juni 2007 av WASD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sven9king Skrivet 20 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 lol vilken .bat och vad e den anmäld Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 echo off shutdown -c "You got OWNED by zezima, noob!" -t 1 lol, det är bara en .bat fil och så ser den ut, sys tydligt att du har gjort den... man kan säga att det är som som blir ägd :) noob! ***Host*** Sven9king Goes Pooned By WASD***Host*** Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sven9king Skrivet 20 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 lol pooned av wasd aldrig av en noob Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 Du, snacka skit om wasd så skall du se, ska jag förlätta ordet noob till dig? En extrem ful geek som tror att man tror att en skriver ett lösen i en bat fil, och speciellt att zezima nu måste gå in på den mappen, mhm, visst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 noob är annat är ord för "newbie" eller " #1 nykomling " :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 exakt, men jag bara känndes för att använda dom orden :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sven9king Skrivet 20 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 ni 2 e dumma ska man skriva lösen ens har du ens öppnat den.härma inte andra tyck inte samma sak din noob. prova den . du vill säkert inte ens öppna den du e rädd noob Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 Jo, jag vågar, men snälla du, omgmgmgmgmgm, får snart damp över dig, detta inlägget kommer snart vara med fullt av svärdommar, men orkar ej varningar!! j*vla tönt, vi har redan kollat, och den stänger av datan j*vla geek Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 ni 2 e dumma ska man skriva lösen ens har du ens öppnat den.härma inte andra tyck inte samma sak din noob. prova den . du vill säkert inte ens öppna den du e rädd noob jag har kollat igenom den & jag vet exakt vad som händer när jag startar den, dom där .txt-filerna är helt onödiga dom är till för att man ska tro att det är något som funkar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 Det som skulle ingå i mitt meddelande kan du kolla i din gb Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg