sven9king Skrivet 20 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 hahahaha du tror du jag e dum som dig smartmedia varför sa du att man ska skriva lösen vad ska jag ha gubbar till . du har pm wasd säkert visst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 Lol, p1. Funnie. Ärligt, du är en patetisk 9 åring som försöker vara något, scriptkiddie. Det heter inte pm. pm betyder Personal Messenge Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sven9king Skrivet 20 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 ska du säga det här e inget du ska snacka om jag kan spränga din dator tror du det e allt jag har det här e inget skulle bara prova om det funka ok ok ladda inte ner det här saken det är inget. plus sluta spama noobs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 Du spammar nog mest av oss Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sven9king Skrivet 20 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 hahha ha jag skrattar vad gör du nu jag spamar inte som ni. lek inte proffs p^ s^nt jag e bättre än du tror . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 Ja, vi vet att du är bättren oss på att spamma Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 Är det inte lite onödigt att skriva "echo off" i den, det behövs inte prova själv ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 Han försökte väl leka sig proffs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 det är väldigt proffsigt att skriva en rad som inte gör nått :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 Ja, men det liknar ju som att den gör någon mening Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 (redigerat) Märkte att han glömt -s som stänger av datorn, så .bat filen stänger inte av datorn :lol: den loggar bara ut dig & man ser inte texten eftersom logga ut inte funkar med -c ^_^ men "echo off" är fortfarande helt onödigt, tänk på det när på postar detta på grannsidan Redigerat 20 Juni 2007 av WASD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 Varför överreagerar alla småungar och dampar sönder så fort dom blir dissade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg