sven9king Skrivet 21 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2007 (redigerat) omg wasd och smartmedia e real noob altså tror ni jag ville stänga av datorn jag ville testa om det gick. på nåt sett när ni var 9 eller 10 kunde ni sånt du visste inte ens vad batch va. så håll käft era nördar Redigerat 21 Juni 2007 av sven9king Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 21 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2007 omg wasd och smartmedia e real noob altså tror ni jag ville stänga av datorn jag ville testa om det gick. på nåt sett när ni var 9 eller 10 kunde ni sånt du visste inte ens vad batch va. så håll käft era nördar Testa om vadå gick? Stänga av datorn? Jag vet vad batch är & din kod funkade inte men jag hjälpte dig :) men om du undrar om den funkar är det bara att prova den själv & inte försöka lura oss med den, har du ens provat själv? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 21 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2007 Min bror är 1 år, han kan batch. Så snälla, lek inte cool för att du kan batch Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 23 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2007 §1.11. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg