AntiVirus Skrivet 21 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2007 Hejsan, jag har spelat in en walkthrough genom telefonen, hur fixar man in filmen i datorn, jag har sladd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Krille 34 Skrivet 21 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2007 Hejsan, jag har spelat in en walkthrough genom telefonen, hur fixar man in filmen i datorn, jag har sladd Vad har du för sorts telefon och fick du med någon programvara till Telefonen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 21 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2007 Program vara? Jag har en sony ericsson, vill du veta modellen ochså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 22 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2007 Hur har du gjort walkthroughen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 22 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2007 Om du instalerar drivrutinerna så ska det komma upp "sony ericsson" i Den här datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 22 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2007 Som Andersffs sa... Drivrutiner fixar saken, inga programvararo behöves. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.