Gäst mithril Skrivet 22 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2007 hej skulle vilja sälja mitt level 104 som jag har köpt den är f2p nu har ingen recover är lat för ta bilder men vi kan träffas i spelet om du inte litar på mig den har full rune 1k lob rune 2h och rune scim med några holidy day saker. här är stats: 99cooking 94fishing 93fleching 88att 87str 80def 58range=lol 76 mage 84 hp och total lvl är 1448 tänkte att jag skulle få 99fleching 99firemaking och 99fishing men pallar inte så nån annan får ta över den om du är scammer så slösa inte min tid och ditt tid har ingen a/w bara bjud start bjud är 500k Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evilprince Skrivet 22 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2007 Jag bjuder 2m!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 22 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2007 vill ha lite mer... a/w är 6mille nu! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mackson Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 Haha, lol! Ska du inte scamma lite mer då. j*vla tönt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 köp ingeting av mithril han scammar er alla och han tillochmed sagt (skrytit) att han scammar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 köp ingeting av mithril han scammar er alla och han tillochmed sagt (skrytit) att han scammar. lol om nån här är från sythe kan vi ha offical mm från sythe så ingen blir scammad noob. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 Mithril, till och med jag, som nästan aldrig är i Rs forumet har sett att det enda du kan skriva är "noob" eller "Jag är bäst" Och du är en fet scammer. Gl hf med ditt patetiska scammande. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Postal Skrivet 25 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2007 Haha, strider mot runescape regler också om ni tänkte köpa genom riktiga pengar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 26 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2007 asså lol jag tror inte att det finns en enda som spelar rs som förljer alla regler om nån inte litar på mig kan vi träffas i real life så sluta med j*vla spamm! a/w är 10mil! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrGameOver Skrivet 26 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2007 asså lol jag tror inte att det finns en enda som spelar rs som förljer alla regler om nån inte litar på mig kan vi träffas i real life så sluta med j*vla spamm! a/w är 10mil! Men om du har så fruktansvärt bra skills, kan väl du tjäna pengarna själv. Så varför sälja den? *lol* <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 26 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2007 Jag ger 9 mille! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrGameOver Skrivet 26 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2007 Men han försöker ju bara scamma dig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg