Rammus Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 Jag kan inte bli medlem jag har laddat ner allt men kan inte bli medlem...det står att användaren jag gjort inte finns :( Men sen så har jag hört att man inte kan spela så är det onödigt att lägga ner tid på att lösa det här problemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 hmm, nog kan du spela tror jag. Men efter typ 12 på dagen så kan man inte logga in för att servrarna är överbelastade. Så om jag vore du skulle jag inte lägga ned tid på problemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 24 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 OKej tack för svaret :) spela på nätterna då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 25 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2007 hehe, nja. har inte provat det. det är möjligt att det kan gå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.