Hoppa till innehåll

Maplestory


Elias
 Dela

Rekommendera inlägg

Du har för dålig träffsäkerhet, accuracy (eller hur det stavas). Levla lite till så kan du sen träffa dem lättare.

 

Det här är en av de saker som gjorde att jag slutade spela Maplestory. Hatar när man inte kan träffa fienderna. Visst kan man väl missa ibland. Men att missa varje gång är bara dåligt.

 

Är du Krigare är det DEX du ska satsa på har jag för mig. Magiker brukar ha lättare att träffa fiender än de andra jobben.

Har du spelat Maplestory? :o

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du har för dålig träffsäkerhet, accuracy (eller hur det stavas). Levla lite till så kan du sen träffa dem lättare.

 

Det här är en av de saker som gjorde att jag slutade spela Maplestory. Hatar när man inte kan träffa fienderna. Visst kan man väl missa ibland. Men att missa varje gång är bara dåligt.

 

Är du Krigare är det DEX du ska satsa på har jag för mig. Magiker brukar ha lättare att träffa fiender än de andra jobben.

Har du spelat Maplestory? :o

 

Tydligen. Men säg det inte till någon :unsure:

 

Jag tröttnar dock snabbt på MMORPGs så jag spelar inte längre Maplestory och tänker inte börja igen. Men det var kul ett tag, har jag för mig =/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...