Xagez Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 Och flyg iväg med pansarvagnen de är ganska lätt xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 Sak Samma ^^ Det finns Typ inga Fusk på Halo 2 xD Det är typ bara Bugs ^^ det finns ganska många easter eggs..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 24 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2008 hur flyger man med pansarvagn? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 24 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2008 hur flyger man med pansarvagn?tror han menar när det blir en bugg i spelet som gör att pansarvagnen typ snurrar upp i luften Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 30 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2008 Appropå "Swordlaunch", hur långt kan man flyga? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordFelix Skrivet 4 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2008 Jag har inte hört om några fusk till detta spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 Samma här jag har inte heler hört fusk till det här spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 Jag fattar inte om man åker bara till en vinner man då elr? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg