Imaginary Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Vilka är dom bästa låtarna med Kylie Minogue?Jag tycker att Red Blooded Woman,In Your Eyes,Come Into My World och Can't Get you Out Of My Head är dom bästa låtarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zutto Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 vad är det för skiva??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaginary Skrivet 29 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Kylie Minogue är en artist Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 jag tycker Red blooded woman och Can't get you out of my head. Sen tror jag att hon även gjort denna sång, Where the wild roses grow. om hon har gjort den så tycker jag oxå om den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 jag tycker Red blooded woman och Can't get you out of my head. Sen tror jag att hon även gjort denna sång, Where the wild roses grow. om hon har gjort den så tycker jag oxå om den! håller med till fullo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
David_OG Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Can't get you out of my head Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikee Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 kylie e skit kass Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 ja e väll inte ett jätte Kylie f*n men bäst e nog Can't get you out of my head Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 vet inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 Jag fastnade för videon till "Come into my world" och videon kan göra ett ganska stort intryck så det får väl bli den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 tycker inte om kylie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.