Vitdom Skrivet 27 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2007 ja det är olagligt att skapa en egen server utan att fråga de som skapat programet/spelet om de inte skrivit att man får göra det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 27 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2007 Meeh :( aja men man får vara med i andra servar eller? är det också olagligt?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 28 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2007 nej tror inte det för det är ju inte du som har gjort den har testat några privates men det va inte så värst kul... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 28 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2007 Okej vad är det för fel att göra en server..:P Gahh :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BurningHypno Skrivet 28 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2007 asså nej det bryter inte. För runescape har inte ansvar för cace 355, och dom äger inte den längre, så det är frittfram Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 28 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2007 OKej jag litar på dig..:D nu behöver jag någon bra gudie...vet du någon? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BurningHypno Skrivet 28 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2007 Mmhmpfh.. www.moparscape.org/smf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 28 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2007 Tack ska du ha :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2007 Jag är inte 100 % men min kompis sa att det bröt mot regel 7 men jag är inte säker det var ganska länge sen jag läste den. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2007 Jag håller med oddy. jag menar tänk om du gör ett spel och så kommer en massa andra som gör exakt samma spel. Jag tycker i alla fall att det skulle kännas surt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 9 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2007 (redigerat) Det är tråkigt med private servers man har så himla mkt pengar så att pengarna är värdelösa plus att den ger keyloggers och sånt på visa datorer. Jag har testat jag lovar private servers är super tråkiga. Och jag håller också med Oddy. OBS. Att göra en egen private server ger virus det säger en av mina kompisar som har testat göra en. Redigerat 9 Juli 2007 av Arsenal_Geek Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KewZon Skrivet 9 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2007 MoparSpace är keyloggers !!!! WTF spela inte där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg