gamelover Skrivet 15 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2008 Fel forum, flyttar... Du får Gold Scale i fiskestället och får upp en stor fisk. vad är Gold Scale? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
groudon Skrivet 15 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2008 vart är fiske stället?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 16 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2008 Gold scale är ett fjäll som ger Link fårmågan att dyka djupare än någonsin, han får det om han fiskar upp en tillräkligt stor fisk vid fiskestället som ligger i östradelen av lake hylia Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 17 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2008 ska man vara stor ellr liten? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 17 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2008 Liten har jag för mig. När man är stor kommer ju vattnet vara borta pågrund av vatten templet, men vet inte om de höjs. Borde ju inte göra de <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 18 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2008 När man har klarat Water temple höjs vattnet om jag minns rätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 18 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2008 Ja jag hade också för mig de men var inte säker... tänkte inte på att man kan ta sig ner dit igen. Blir bara en längre sjunkning :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 Man måste vara stor för att få golden scalle. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 Man måste vara stor för att få golden scalle. ok då kan jag snart få det... bara jag klarar det sista templet ;: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legenden Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 vart är fiske stället?? Fiskeområdet finns i Lake Hylia och man kan komma in dit efter att man klarat av Water Temple som vuxen ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 vart är fiske stället?? Fiskeområdet finns i Lake Hylia och man kan komma in dit efter att man klarat av Water Temple som vuxen ;) Eller om man planterar ett frö vid huset vid lake hylia när man är liten sen kanman flyga dit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg