enligt nintendo har de kommit ut i butik men är det nån som sett det
ifall nån undrar kolla på:
nintendo star fox 2 observera att du måste trycka på yes för att komma till sidan
enligt nintendo har de kommit ut i butik men är det nån som sett det
ifall nån undrar kolla på:
nintendo star fox 2 observera att du måste trycka på yes för att komma till sidan
Va kommmer den att komma ut!? JIPPI!!
Wow , coolt.
här kommer lite bilder starfox 2 bilder på yahoo jag va och kolla på power men dom hade inte fått in det än :o
coola
grymt coola men jag har klarat ettan
Snälla säg att det inte kommer att se ut sådär.. Det är ju Nintendo 64 grafik för f*n! Superkasst om det kommer bli sådär.
bilderna kom långt innan dom ens sa nåt om spelet så jag tror att spelet har mycket bättre grafik och dessutom är bilderna väldigt små så...
det är inte n64 grafik men så bra var den inte. men det är inget fel på den!Snälla säg att det inte kommer att se ut sådär.. Det är ju Nintendo 64 grafik för f*n! Superkasst om det kommer bli sådär.
på club nintendo så sa dom att dom blev mycket besvikna när dom testade det på e3 det var liksom nästan bara som multiplayer i bond fasst med mer flygplan och starkare vapen.
det har INTE kommit ut än den där sidan var ju på engelska så det kanske har kommit ut i USA men inte i europa
jag kanske ska köpa det när det kommer ut
tänkte just säga det (alltså att det bara var i USA)som det kommit ut.
å jag s¤¤¤¤r i vad dom tycker om det..jag tänker köpa det ivarjefall!!
men är det bra? någon som läst något om det mer?
Dom där bilderna var inte den bästa men den är säkert bättre.
jag har det på demo det är kul!
Men det fanns ju en film också.. Det är den jag bygger mina uttalanden på.
jag har läst recensioner om spelet på andra sidor men dom låter som kopior av det som står på ninty's sida:att det är ett action spel o.s.v...
var hitta du filmen??
HUR KUNDE DU FÅ DET PÅ DEMO???????????????? :ojag har det på demo det är kul!
Äh jag har hört att alla som spelat Starfox 2 har blivit MISSNÖJDA <_<
Men det har ju inte kommit ut! :oÄh jag har hört att alla som spelat Starfox 2 har blivit MISSNÖJDA <_<
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in