💬
Logga in
Fuska.se

Star Fox 2:armada

62 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling

det kanske är demo!

Nivå 0 · Nykomling

Men hur fick dom tag i demosarna då??

Nivå 0 · Nykomling

star fox 2 har varken kommit till japan,usa lr europa.spelet är antagligen här i slutet av året.

3 Mar 2004
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #24

varför finns det en massa olika reconsioner på olika sidor då

de flesta kopior av nintys recension men en då dom måste ju ha provspelat det på nåt sätt

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Dom kanske är fejk. :huh:

Nivå 0 · Nykomling

det är nog inte fejk utan att dem gör spelet i ordning så att man kan "testspela" det och så kan dem göra recensionerna

Nivå 0 · Nykomling

Hmm, kanske stämmer... :o

Välkommen till fuska.se! :D

Nivå 0 · Nykomling

prosit!!

4 Mar 2004
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #29

skulle ninty fejka en egen rrecension...tror inte det

Nivå 0 · Nykomling

så lågt sjunker dom inte!

Nivå 0 · Nykomling

Man vet ju aldrig... :D

Inte för att jag tror på det själv, fast man vet ju aldrig vad man trycka in i tv-spels nördas huvud... :D :rolleyes:

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #32

en hel del...i varje fall enligt den där dokumentären på tv4 i onsdags...

Nivå 0 · Nykomling

Jag missade den :(

Men åter till ämnet.

Nivå 0 · Nykomling

Man vet ju aldrig... :D

Inte för att jag tror på det själv, fast man vet ju aldrig vad man trycka in i tv-spels nördas huvud...  :D :rolleyes:

ditt är ju extra öppet för det är så tomt annars! :rolleyes:

(bara skoja) :lol:

(jag har ganska sjuk humor faktiskt)

Senast ändrad:

8 Mar 2004
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #35

japp det håller jag med om men åter till ämnet

Nivå 0 · Nykomling

Jag ska köpa Star Fox 2

Nivå 0 · Nykomling

Snälla säg att det inte kommer att se ut sådär.. Det är ju Nintendo 64 grafik för f*n! Superkasst om det kommer bli sådär.

Skaffa Glasögon!! Det e inte N64 grafik den e mycke bättre och bilder ser alltid dåligare ut för att det e stilla och inte rör sig
9 Mar 2004
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #38

jag har ett problem alltså:

starfox 2 verkar vara ett kul spel men alla som provspelat det säger att

det är en besvikelse...och samtidigt som detta spel komer ut kommer ett annat spel som heter Final Fantasy: Crystal Chronicles som verkar vara as-grymt...problemet är att jag inte vet vilket jag vill köpa...jag lutar åt final fantasy pga mina föräldrar såg den där dokumentären på tv4...ni förstår säkert(dom har börjat bli nyfikna på vad jag spelar)å eftersom FF:CC (final fantasy:crystal chronicles) innehåller mindre våld

så kanske det är klokare att köpa FF:CC...eller?

10 Mar 2004
Nivå 0 · Nykomling

Jag tycker att du ska köpa Star fox2:Armada!

Det kanske innehåller lite våld men ändå, gubbarna ser ju ändå inte våldsamma ut!

Nivå 0 · Nykomling

jag har ett problem alltså:

starfox 2 verkar vara ett kul spel men alla som provspelat det säger att

det är en besvikelse...och samtidigt som detta spel komer ut kommer ett annat spel som heter Final Fantasy: Crystal Chronicles som verkar vara as-grymt...problemet är att jag inte vet vilket jag vill köpa...jag lutar åt final fantasy pga mina föräldrar såg den där dokumentären på tv4...ni förstår säkert(dom har börjat bli nyfikna på vad jag spelar)å eftersom FF:CC (final fantasy:crystal chronicles) innehåller mindre våld

så kanske det är klokare att köpa FF:CC...eller?

köp final fantasy och spara till starfox2(det kommer i december så du har lång tid på dej) B)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in