Zaff Skrivet 28 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2007 Ja som topic lyder, vilket är det bästa anti-virus programet? Jag vet faktist inte, men jag har Norton 360 det nyaste Norton Anti-viruset. Men jag tycker att det är bra och jag tycker även NOD32 är bra. Men en dålig sak med Norton 360 är att den inte kan scanna en fil i taget asså att man väljer en enda fil man vill scanna. Man måste ju typ öppna den först XD Men vilket Anti-virus tycker ni är bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoan Skrivet 28 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2007 Norton funkar fint för mej. (Och jag använder limewire ibland.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 AVG-free, det var lite svårt att hitta, men det fungerar utmärkt! Windows stöder det oxå (d v s att den säger till när antivirusprogrammet inte har uppdaterats på länge...). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 30 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2007 Kaspersky är typ det bästa som finns har jag hört Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 30 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2007 Jag använder F-secure. Och den funkar då jätte bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mikaelrask Skrivet 1 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2007 avg har använt det i typ två år tycker att det är himla bra den har räddat mig flera gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 3 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2007 McAffe Securitycenter Mycket bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.