Rammus Skrivet 28 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2007 När man använder dom där programen autominer, autotakalker eller vad det heter så har jag några fråga: 1. Om man blir bannad blir man bara bannad på sin gubbe eller alla? 2. Om jag t.ex har Autominer och inte använder det blir jag bannad då? 3. Vart får man tag i det :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrGameOver Skrivet 28 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2007 1. kan jag svara på iaf. Du blir bannad på den gubben du har boten på, (antar jag) och om dom kommer på dina andra gubbar bannar dom väl dom också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 28 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2007 Okej vet du vart jag får tag i det? Och så en sak till jag vill inte ha kelloy elller vad det heter eller virus..INGET VIRUS!!! det ska vara grattis också :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 28 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2007 1:du blir bara bannad på den 2:om du inte andvänder det då blir du inte bannad men om du gör det kommer du bli bannad 3:ja det finns ju alltid scirp att köpa jag säljer 100-500k ea Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 28 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2007 :P Hm...men jag vill ha det grattis och inte virus ska jag lita på dig?? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 scirp scar har ingen virus omfg men om du inte litar på mig är det ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 29 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 Kanske köper få se om jag hittar något bättre GRATIS! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xagez Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 (redigerat) Köpa? Lol slöseriv med pengar! Klicka här och wiips så kan du ladda hem den Gratis och Säkert x'D PS. Jag har sökt igenom alla filer efter virus och inget var virus i! Scripts - Runescape Och du behöver en Torrent att ladda hem sakerna i T.ex BitTorrent BitComet QTorrent Have a good day :lol: :ng: Yes i know im your Angel :ng: Det är Autominer + Minst 16 Mer Program till Runescape! Redigerat 29 Juni 2007 av Skriken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 30 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2007 Yes Your Are! :D Men varför måste man har Torrent? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 30 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2007 Använd iBot. MYCKET bättre. Jag har kört en essence miner i ca 8 timmar utan att bli bannad. Fick några tusen essence på det sättet. ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 30 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2007 :o Vad bra men blev du bannad efter? :P Kan du skriva länken! och någon bra Torrent! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 30 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2007 Som sagt, UTAN att bli bannad. Finns på http://www.rscheata.net/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg