Firecracker Skrivet 28 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2007 Jag har sett att det är rätt många som håller på med spel programmering här. Så jag undrar om det finns nåt intresse att skapa ett grupp forum som handlar just om spelprogramering. Där man kan diskutera sina problem och dela med sig av sina spel o.s.v. Men då behövs ju en stor hög med fuskamynt. Men det ska nog gå fixa bara vi är några som är intresserade. Skriv här vad dy tycker om förslaget. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 Det lät som ett bra förslag! Tänkte oxå på det förut... Synd att jag glömde bort det. Jag är med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 29 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 bra :D. Hoppas att det blir några fler. För annars blir det lite svårt att samla ihop nog med fuskamynt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 Tja, man kan ju smsa också... Men då bör det var en del personer som är med på det, annars är det ju bortkastade pengar om bara två vill bli med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 (redigerat) jag är gärna med i gruppforumet om det blir något av, ger gärna alla mina fm som jag känar ihop till gruppforumet. Men en fråga, måste det vara spel eller kan det vara vanlig programmering också? Redigerat 29 Juni 2007 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 Endast spelprogramering, det finns ju redan ett programeringsforum (detta, asså...). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 (redigerat) ah ok, men är det bara några programmerings språk då eller? Redigerat 29 Juni 2007 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 Jag e med. Vem ska jag skicka mina fm till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 29 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 (redigerat) ah ok, men är det bara några programmerings språk då eller? Njaä, igenteligen inte. Bara det handlar om spel programmering. Eller vad tycker ni? En annan sak. Vem ska ta hand om mynten till forumet? EDIT: Förresten, jag skulle nog kunna köpa fuskamynt för 10 kronor i alla fall till forumet. Redigerat 29 Juni 2007 av jimutt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 30 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2007 (redigerat) Tjaaa... Du kom ju på hela idén... Du får väl ta dem, antar jag väl... Jag tycker inte att vi ska ha nått speciellt språk, bara just att man gör spel... Men jag ser fram emot många Game Maker trådar! Det är det enda jag kan hjälpa till med... Redigerat 30 Juni 2007 av CheatCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 30 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2007 jag vill helst göra spel med C++. men är det någon som vet i vilket programmerings språk Tibia är programmerat i? för en stund sedan lärde jag mig skapa ett c++ virus som inte kan upptäckas av ett antivirus/spyware :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 30 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2007 Tjaaa... Du kom ju på hela idén... Du får väl ta dem, antar jag väl... Jag tycker inte att vi ska ha nått speciellt språk, bara just att man gör spel... Men jag ser fram emot många Game Maker trådar! Det är det enda jag kan hjälpa till med... hehe, jo det kommer nog säkert att bli några GM trådar. Okej, nog kan jag ta hand om pengarna. Om ni skickar pengarna till mig sätter jag in dom på banken och väntar tills vi har nog mynt. Men hur stort ska forumet vara?(hur många platser) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.