Firecracker Skrivet 1 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2007 hmm, sorry att jag stavade fel. Men det stavas då programerare.(enligt en uppslagsbok på nätet i alla fall :P) Hmm, jo. Nog skulle man ju kunna göra en grupp som gör ett gemensamt spel. Men då måste man ju bestämma sig för vilket programeringsspråk man ska använda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 1 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2007 (redigerat) enligt www.pagina.se, Bra böckers lexikon och mig stavas det "Programmerare"... Redigerat 1 Juli 2007 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 1 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2007 well hur mycket fusk mynt kan behövs?? 4 k för ett på 50 pers. är väl lagom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 1 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2007 well hur mycket fusk mynt kan behövs?? 4 k för ett på 50 pers. är väl lagom Jo, det tycker jag väll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 2 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2007 well hur mycket fusk mynt kan behövs?? 4 k för ett på 50 pers. är väl lagom Vem ska man skicka till då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 2 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2007 jag :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 2 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2007 hur många fm har vi då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 2 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2007 jimutt ahr 203 st jsut nu men han ahr väl algt ind et han fått på banken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 2 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2007 (redigerat) just nu har vi bara 100mynt till gruppen. För det är tyvärr bara Bazti som har skickat. Jag ska bidra med 250mynt minst. Funderar på att köpa fler mynt. Redigerat 2 Juli 2007 av jimutt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 2 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2007 (redigerat) hur mycket fuskamynt behöver vi? bidrar med lite över 1000fm. Säg bara till när jag ska skicka dem. Redigerat 2 Juli 2007 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 2 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2007 (redigerat) Jag skickar allt jag har då. Redigerat 2 Juli 2007 av _Master_Sword_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 2 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2007 Har glömt bort hur man skickar fm. Men jag kan bidra med 2500fm om nån säger hur man skickar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.