Gäst Plopp Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 Tjena jag ska köpa dator snart, funderar på den här http://www.onoff.com/online/se/inet.nsf/vP...markID=10-13-15 Är den bra, eller finns det bättre någon annan stans och kanske billigare till och med:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 skaffa ej vista de gjorde ja å de e skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Plopp Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 (redigerat) Varför? Vad är felet? Det finns ingen xp i butikerna längre ju? :blink: Redigerat 29 Juni 2007 av Plopp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 1. Vista är fortfarande väldigt buggigt. 2. Bakåtkompatibiliteten är extremt dålig i Vista. hehe. Jag kommer ju att ha noll koll på hur Vista fungerar om det skulle var så att de byter till det i skolan nu. Man vet aldrig vad som händer under alla dessa piiiiiiip ombyggnationer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 mm många buggar precis när ja fått den kanske nån vecka typ 3ggr så ville han ej stänga av sej.. sen kan man inte lägga in tecksnitt för han säger att han ej känner igen filformatet fast det e helt rätt å många fler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Plopp Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 Men vilken dator ska jag köpa då? Den vista datorn verkar ju bra. Mycket grafik, minne, bra processor osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 den är bra, du kan ändå typ inte köpa en dator med windows XP längre så Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gripen Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 Den dära datorn är Superb! Bara att Vista suger..Försök hitta samma data fast med Windows XP Istället ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 jag lovar, det hittar du inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Plopp Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 Nee men jag vill bara veta varför den är sämre än xp. Enligt experter är vista betydligt bättre än xp. Nu vet jag inte riktigt vd jag ska göra... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 köp den! den är prisvärd imo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 30 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2007 inte med vista. när jag köpte en ny dator för några månader sen så fick jag xp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.