Dannneee Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 När man skriver in ett fusk så står det att man ska få ett privat medelande i deras forum men var är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 Det är här det. Det kommer fram en röd ruta, där det står om det blev godkännt, eller ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 Det är här det. Det kommer fram en röd ruta, där det står om det blev godkännt, eller ej. Precis. Det står i forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannneee Skrivet 29 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 Så bara jag kan läsa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 Japp, bara du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannneee Skrivet 29 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 Ungefär hur lång tid brukar det ta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 Min tog ca. 4 dagar att min fusk skulle bli godkänd :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannneee Skrivet 29 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 (redigerat) Föresten står det på viktiga ämnen, viktiga medelanden eller forum ämnen? Redigerat 29 Juni 2007 av Dannneee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 (redigerat) Nej, på PM kommer det meddelandet. Eller vad menar du? Om du menar hur vi vet det, så är det nått man märker. Förr kunde det ta flera månder, fast nu går det snabbare! Det tog typ bara en halvtimme för de att accpetera mitt 5:e fusk... Redigerat 29 Juni 2007 av CheatCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannneee Skrivet 29 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 Jag menar rubrikerna ovanför inläggen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 Nu hängde jag inte med riktigt... Vad är det du menar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannneee Skrivet 29 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 Vad menar du med pm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.