Northwest Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 måste man ha Platt tv ocg Hd-Box för att Ps3 ska fungera,för jag har inte det på mitt rum <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lilja90 Skrivet 30 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2007 neje, det räcker med en fungerande tv(kan vara en sd tv också) så den måste inte va platt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 30 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2007 Men om du vill ha den bästa grafiken som man kan få så ska du helst ha en platt tv eller HD, men det spelar ju inte så stor roll igentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebban38 Skrivet 30 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2007 nä Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 4 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 bra så man kan spela på en vanlig tv,så inte jag behöver lägga ut typ 20000 kr för att spela :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.