DonaldDuck Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 (redigerat) Jag tycker märkes kläder är så onödigt för det är inte bättre kvalitet och det är dubbelt så dyra(minst!).Håller med dig helt Redigerat 7 Juni 2008 av jirachi22 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 vomiteye Har BARA fina grejer me klass hatar allt annat.. skulle aldrig kunna sätta på mig en äcklig ful billig gammal tröja köpt för 100 spänn på team sportia... Ni som inte har råd, de är absolut inget fel me de men klaga inte på dom me lite stil och klass jag kräks pa dina 100kr tröjor Varför har man mer stil och klass för att ens kläder är dyrare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 Jag tycker bara det är onödigt att köpa dyra kläder bara för att det är märkeskläder, jag köper helst bara billigt men om jag hittar ett snyggt plagg som är lite dyrare kanske jag köper det men jag tänker inte alls på om det är märkeskläder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 Klä snyggt! Det är då det blir bra. Sen ibland blir man tyvärr kär i något dyrare plagg för att det är så sjukt snyggt. Vissa gånger blir det ett köp, andra inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 samma här, köper kläder jag tycker är snygga. Märket spelar ingen som helst roll.samma här. Mm.. Orka ha kläder bara för att det är ett specielt märke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.