Gäst Youx Skrivet 30 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2007 Tja skulle vilja köpa battlefield har aldrig kört det, vilket är roligast? vet att det finns så många har 2 krav för det, Att man kör online och att det är roligare en Counter-Strike Source Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 2 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2007 Jag tycker att du ska skaffa BF2. BF2142 kändes lite pressat för att få pengar, men BF2 är alldeles utomordentligt. BF2 utan online är bara skit, så man måste enligt mig spela online för att kunna njuta av det ordentligt. Och det är självklart roligare än CS. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebban38 Skrivet 2 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2007 BF 2142 ska du köpa jag tyckte det var bra. så köp det. det är bara kul online... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Otzi Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 nej,nej,nej! köp det gamla + nått expension pack. det äger de nya! *man kan ha dubbelt så många fordon! *könare spel känsla *mycket billigare! *du kan göra fler saker(med expension) t.ex kasta kniv *du kan ha lika många vapen som på bf2(med uppgraderingar)när du spelar i olika lag! alltså 1942(andra v. kriget) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 12 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 Jag rekomenderar starkt battlefield 2. För BF1942 har typ lika bra grafik som första pacman spelet ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Philip_94 Skrivet 16 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2007 BF2 Rekomenderar jag starkt äger såklart Cs men Man ska ju köra online på BF2 annars e det tråkigt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 17 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2007 jo, det håller jag med om. För singleplayer läget är inte speciellt roande. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XX2 Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 Du ska helt klart köpa Bf 2+Special forces. det ääger. Special forces är en expansion till BF 2. eller..... BF 2142 det är framtids spel man kan ha massor av högteknologiska prylar, jag tycker att det är roligare än BF 2 men lika kul som Bf 2+SF Köp spelen på: Prisjakt.nu. inte begangnade osv. Bf 2 Länk: BF2 Billigaste afär: Gameshop 189 kr Bf2+Special forces Länk:Bf 2+SF Billigaste afär: Megastore 255 kr Bf 2142 Länk: Bf 2142 Billigaste afär: Gameshop 189 kr Om du inte vill köpa dom över internet så kan du gå till afärerna där dom säljs. nej,nej,nej! köp det gamla + nått expension pack. det äger de nya! *man kan ha dubbelt så många fordon! *könare spel känsla *mycket billigare! *du kan göra fler saker(med expension) t.ex kasta kniv *du kan ha lika många vapen som på bf2(med uppgraderingar)när du spelar i olika lag! alltså 1942(andra v. kriget) Fast grafiken är sådär. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 om du gillar framtiden så ska du köpa bf2142 det är också lättare å gå upp i rank och låsa upp vapen där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stefan_fox Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 jag tycker att du ska köpa battlefield 2 lätt roligast Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 BF2 utan tvekan, det äger dem andra ut och in =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gizmoe Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 BF 2 helt klart men som dom andra säger roligast online ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg