27Caramele Skrivet 30 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2007 när går naruto på tv? jag vet att det går på ztv men finns det någon film på engelska eller lite tidigare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhark Skrivet 30 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2007 nix :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2007 http://stage6.divx.com där finns hög kvalite naruto & allt möjligt filmer, youtube har också naruto men med låg kvalite Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 1 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2007 (redigerat) Jag tittar på Naruto på www.narutomagic.com. Det är den bästa sidan, tycker jag. Redigerat 1 Juli 2007 av Kishuna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Em0Iz4Atreyu Skrivet 1 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2007 tittar på crunchyroll.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2007 Jag tittar på Naruto på www.narutomagic.com. Det är den bästa sidan, tycker jag. jo den var rätt bra men stage6 har lika bra kvalite på filmerna som på vanlig TV man tittar på, kanske bättre är osäker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 Jag tittar på Naruto på www.narutomagic.com. Det är den bästa sidan, tycker jag. tack för tipset Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kylle Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 http://www.animecrazy.net/ Har bra kvalite på nästan alla avsnittt och filmer fast det är ju engelsk text då med japanskt tal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.