Str4ndB3rg Skrivet 1 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2007 Vet nogon hur man anvender Telleport ner man ar Human pa warcraft 3/cs? den som vet for alla mina fm snella nogon som vet???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 2 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2007 Det är en Bind-kommand du måste göra.. Du ska skriva nåt i stil med: Bind (tangentknapp) +power1 Typ så tror jag.. Sen så trycker du på den knappen som du har bundit :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PUR4FAX Skrivet 2 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2007 Det är en Bind-kommand du måste göra.. Du ska skriva nåt i stil med: Bind (tangentknapp) +power1 Typ så tror jag.. Sen så trycker du på den knappen som du har bundit :) brukar inte det stå i kanten hur man ska göra när man har dött? eller är det bara på superhero mod???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
som2ht Skrivet 2 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2007 ja tror det bara e på superhero Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg