Gäst zego Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 vilka går i musikklass? isåfall hur många gånger har ni musik i veckan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 vad är en musikklass? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Min ovän ska börja på det i höst :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Då slipper du honom! lyckost...kan inte några av minna "ovänner" också byta.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Ska jag börja där??, är bra på dansa michael jackson stil men ingen vidare på sjunga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PS2** Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 vad är en musikklass? DET ÄR EN HELT VANLIG KLASS FAST DU har musik 3gånger i veckan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Man spelar väl nåt instrument också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst zego Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 Man spelar väl nåt instrument också? bror på vad du ska spela för det är kö på alla instrument! jag ska söka på trumor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 ok,¤ st i min klass har sökt till flatås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 jag tycker det är löjlit med musik vi har 1 gång i veckan :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 Vi har också musik en gång i veckan.men i musik klass spelar man instrument och har mer musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaginary Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 Vi har också musik en gång i veckan.men i musik klass spelar man instrument och har mer musik. Spelar ni typ maracas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.