pokemontjej Skrivet 1 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2007 (redigerat) Vad är det bästa och roligaste som hänt er på firered? mitt roligaste och bästa var när jag hittade dom två stenarna så jag kunde fixa net maschinen, och kunna komma till dom olika öarna :D men nu har jag lite tråkigt och hittar inga nya saker :( men får la hoppas på att jag kommer på mera när jag får min Ar :cool: Vad är erat bästa minne?? :huh: Redigerat 1 Juli 2007 av pokemontjej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 2 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2007 när jag fångade mewtwo och råkade radera honom! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 2 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2007 hittade en shiny larvitar när ja EV träna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigor Skrivet 3 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2007 Råkade fly från en shiny zubat :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 3 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2007 en annan gång vann jag pokémonligan bara med en Zapdos lvl 55 och Mewtwo lvl. 73 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
d1g1t4l Skrivet 3 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2007 När jag hittade Moltres (för jag visste inte om att de där fåglarna fanns på FR, lol) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 typ när jag fixade hela pokédexen men fick inget för det :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 När min Charizard blev lv 100. När jag dock sålde mitt Sapphire tänkte jag inte på att jag hade mina starkaste pokemon där, så var det med det... Min Charizard försvann... En annan gång när jag fångade Mewtwo på 50e Ultra Bollen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 du menar när du sålde ditt firered eric h Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodyMoonSlave Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2007 Mitt bästa minne e när jag råkade slänga espeon_moons lvl 100 Steelix! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2007 Tror nog att det var när jag hittade Entei, jag visste faktiskt inte att han fanns på spelet så jag blev ganska paff! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodyMoonSlave Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2007 och när jag fångade mewtwo med ultraball! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg