TuggaBananWTF Skrivet 26 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2010 har inte så Mkt spelar på det kanske 1 elr 2 gånger i månaden (har det hos pappa) ungefär 389 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 31 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2010 2430 GS nu hehe.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 31 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2010 39 990 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 4 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2010 tror 12000 någonting. 500G försvann från mitt Fable II, bara sådär :o Jag var fortfarande på samma ställe i spelet men hade inte de achivementsen som man får när man klarar det. Pissed off..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 4 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2010 tror 12000 någonting. 500G försvann från mitt Fable II, bara sådär :o Jag var fortfarande på samma ställe i spelet men hade inte de achivementsen som man får när man klarar det. Pissed off..... Det måste vara nåt system fel :o Tror det blir om man har fått offline och live achievements ... Och sen flyttat allt till en ny hårddisk ... Gjorde du d kns ? :P Annars vettefan :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 5 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2010 40 730 tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 6 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2010 63795. Fick en jävla massa av att klara ME2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SnowppeN Skrivet 6 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2010 1750 = Prooooooo? ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 6 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2010 2600 GS Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 7 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2010 tror 12000 någonting. 500G försvann från mitt Fable II, bara sådär :o Jag var fortfarande på samma ställe i spelet men hade inte de achivementsen som man får när man klarar det. Pissed off..... Det måste vara nåt system fel :o Tror det blir om man har fått offline och live achievements ... Och sen flyttat allt till en ny hårddisk ... Gjorde du d kns ? :P Annars vettefan :S Va i sjuttsingen är d kns? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 8 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2010 tror 12000 någonting. 500G försvann från mitt Fable II, bara sådär :o Jag var fortfarande på samma ställe i spelet men hade inte de achivementsen som man får när man klarar det. Pissed off..... Det måste vara nåt system fel :o Tror det blir om man har fått offline och live achievements ... Och sen flyttat allt till en ny hårddisk ... Gjorde du d kns ? :P Annars vettefan :S Va i sjuttsingen är d kns? de kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 8 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2010 3890g. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.