Snake Skrivet 30 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2007 Vet det, men tex när jag varvade Dead Rising första gången, så stod det att den inte kunde skicka gamerscore för att jag var offline. O.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 30 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2007 Vet det, men tex när jag varvade Dead Rising första gången, så stod det att den inte kunde skicka gamerscore för att jag var offline. O.o Weird, ska räcka att du är inne på din profil har jag för mig. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 2 September 2007 Rapport Dela Skrivet 2 September 2007 4905, satsar på minst 5200 nu när jag får Oblivion (bara lånat det förut) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 3 September 2007 Rapport Dela Skrivet 3 September 2007 12070 var det här. 1000 GS från Bioshock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 3 September 2007 Rapport Dela Skrivet 3 September 2007 12070 var det här. 1000 GS från Bioshock. Rätt bra, svårt att knäcka alla Bioshock achievements? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 3 September 2007 Rapport Dela Skrivet 3 September 2007 12070 var det här. 1000 GS från Bioshock. Rätt bra, svårt att knäcka alla Bioshock achievements? Inte särskilt, faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 3 September 2007 Rapport Dela Skrivet 3 September 2007 12070 var det här. 1000 GS från Bioshock. Rätt bra, svårt att knäcka alla Bioshock achievements? Inte särskilt, faktiskt. Must have Bioshock instead of Stuntman Ignition. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 3 September 2007 Rapport Dela Skrivet 3 September 2007 Dom flesta är lätta, fast Historian (skaffa alla voice diaries) är depressiv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 3 September 2007 Rapport Dela Skrivet 3 September 2007 Dom flesta är lätta, fast Historian (skaffa alla voice diaries) är depressiv... Vad är svårt med den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 7 September 2007 Rapport Dela Skrivet 7 September 2007 4975 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 7 September 2007 Rapport Dela Skrivet 7 September 2007 Hurra 5 nya achievements med Bioshock! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 8 September 2007 Rapport Dela Skrivet 8 September 2007 5025 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.