TuggaBananWTF Skrivet 26 Januari 2010 Rapport Skrivet 26 Januari 2010 har inte så Mkt spelar på det kanske 1 elr 2 gånger i månaden (har det hos pappa) ungefär 389 Citera
ArgSnickare Skrivet 4 Februari 2010 Rapport Skrivet 4 Februari 2010 tror 12000 någonting. 500G försvann från mitt Fable II, bara sådär :o Jag var fortfarande på samma ställe i spelet men hade inte de achivementsen som man får när man klarar det. Pissed off..... Citera
Champagne Skrivet 4 Februari 2010 Rapport Skrivet 4 Februari 2010 tror 12000 någonting. 500G försvann från mitt Fable II, bara sådär :o Jag var fortfarande på samma ställe i spelet men hade inte de achivementsen som man får när man klarar det. Pissed off..... Det måste vara nåt system fel :o Tror det blir om man har fått offline och live achievements ... Och sen flyttat allt till en ny hårddisk ... Gjorde du d kns ? :P Annars vettefan :S Citera
Fruktnystan Skrivet 6 Februari 2010 Rapport Skrivet 6 Februari 2010 63795. Fick en jävla massa av att klara ME2. Citera
ArgSnickare Skrivet 7 Februari 2010 Rapport Skrivet 7 Februari 2010 tror 12000 någonting. 500G försvann från mitt Fable II, bara sådär :o Jag var fortfarande på samma ställe i spelet men hade inte de achivementsen som man får när man klarar det. Pissed off..... Det måste vara nåt system fel :o Tror det blir om man har fått offline och live achievements ... Och sen flyttat allt till en ny hårddisk ... Gjorde du d kns ? :P Annars vettefan :S Va i sjuttsingen är d kns? Citera
Champagne Skrivet 8 Februari 2010 Rapport Skrivet 8 Februari 2010 tror 12000 någonting. 500G försvann från mitt Fable II, bara sådär :o Jag var fortfarande på samma ställe i spelet men hade inte de achivementsen som man får när man klarar det. Pissed off..... Det måste vara nåt system fel :o Tror det blir om man har fått offline och live achievements ... Och sen flyttat allt till en ny hårddisk ... Gjorde du d kns ? :P Annars vettefan :S Va i sjuttsingen är d kns? de kanske... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.