CounterStrike Skrivet 3 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2007 som rubriken* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slabb Skrivet 3 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2007 nej för överdrivet tycker jag skjälv hatar jag det 12år och jag hatar det det är ett cp spel :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebban38 Skrivet 3 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2007 nä det ska va till data Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 3 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2007 denna borde flyttas :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 3 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2007 GTA är ett bra spel, men bara för att det är ett av de mest våldsamma spel som finns så behöver det inte vara det bästa spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 Postal 2 är mycket våldsammare och det är inte för våldet som gta är ett farligt spel. Själv tycker jag inte våldet i GTA är så farligt. Men det som är det roligaste met GTA är friheten. Att sätta sej i en bil och köra runt på landet kanske ta hela san andreas på en viss tid. Och uppdragen och storyn är bra också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 §1.11. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg