Gäst Crazyshit Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Phantom hourglass! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Zelda phantom hourglass Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeldaNaruto Skrivet 23 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2009 A Link to the past Ocarina of time OoT Master Quest Majoras Mask Oracle of Ages ALttP/Four Swords Phantom Hourglass Twilight Princess Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 25 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2009 (redigerat) läs nya inlägget Redigerat 13 Augusti 2010 av cubone Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 11 September 2009 Rapport Dela Skrivet 11 September 2009 twilight prinsses och Phantom hourglass Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 11 September 2009 Rapport Dela Skrivet 11 September 2009 (redigerat) har nån samlingsskiva till gamecube där det är majoras mask, ocarina of time och två till spel jag inte vet namnet på.sen har jag ett till gameboy och twilight princess Redigerat 11 September 2009 av MonkeyPants Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ninko Skrivet 14 September 2009 Rapport Dela Skrivet 14 September 2009 Jag har. Den heter Collectors Edition. Här är alla jag har Zelda Zelda II Majoras Mask Ocarina of Time Twilight Princess Wind Waker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 21 September 2009 Rapport Dela Skrivet 21 September 2009 Zelda, Zelda II (ROM) OoT N64 Twilight Princess Wii Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 26 December 2009 Rapport Dela Skrivet 26 December 2009 Bara oot men jag lånar den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 29 December 2009 Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 jag har: spirit tracks phantom hourglass a link to the past och four sword(GBA) minish cap link aWEKNING XD SKA KÖPA GAME CUBE OCH ZELDA COLLECTOR EDITION. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 29 December 2009 Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 Om du ska köpa collector så är det demo på windwaker tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 30 December 2009 Rapport Dela Skrivet 30 December 2009 The legend of zelda: Ocarina Of Time The legend of zelda: Ocarina Of Time Master Quest The legend of zelda: The Wind Waker The legend of zelda: Phantom Hourglass The legend of zelda: Spirit Tracks Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg